Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare proces verbal
Cod Vehicul
Nume Statie Ancuta Baneasa
Linia 135
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 19/04/22
Raspuns

În legătură cu sesizarea dumneavoastră, regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat, şi vă comunicăm faptul că transportul public de persoane este un serviciu oferit călătorilor în urma unei convenţii stabilite între operatorul de transport STB S.A. şi autoritatea de reglementare a serviciului Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov. Condiţiile în care se desfăşoară acest serviciu sunt stabilite de autoritatea de reglementare a serviciului şi trebuie să fie respectate atât de operator, cât şi de către călători.

 

În urma verificărilor efectuate, s-a constatat faptul că în data de17.03.2022 nu ați prezentat titlu de călătorie valabil pe linia 135, întrucât nu ați respectat procedura de reîncărcare a cardului de transport la validator.

 

Pentru preluarea efectivă a titlului de călătorie solicitat, vă recomandăm să validați cardul în mijloacele de transport STB fără a apăsa niciunul dintre cele doua butoane.

Aceste informații se regăsesc pe site –ul https://online.stbsa.ro/, la rubrica Termeni și condiții de utilizare a aplicației STB Online – pct. 5, Încărcarea produselor pe card:

-În termen de maxim 60 de minute de la data efectuării plății, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din rețeaua de transport. Preluarea efectivă pe cardul de transport a acestuia va avea loc odată cu prima interacțiune a cardului cu validatoarele din mijloacele de transport STB. Pentru portofelul electronic reîncărcarea se realizează la validatoarele existente în mijloacele de transport STB. Scrierea fizică a titlului pe cardul de transport este condiționată de interacțiunea cardului cu validatorul fără apăsarea butoanelor 1 sau 2 (doar prin apropierea cardului de validator). La momentul efectuării reîncărcării titlului de transport veți fi atenționată prin intermediul unui mesaj dedicat pe ecranul validatorului. Precizăm că tranzacția de reîncărcare a cardului nu deduce călătoria (în cazul titlul de transport portofel electronic), pentru plata călătoriei fiind necesară validarea cardului. ATENȚIE: după reîncărcarea cardului în cazul portofelului electronic este obligatorie validarea, în caz contrar riscați să fiți sancționată contravențional pentru neplata călătoriei efectuate.

Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A.

Numar Data Intrare 62701/17.03.2022
Numar Data Iesire 62701/04.04.2022