Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Controlori legitimatii calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 133
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 16/04/22
Raspuns

În legătură cu sesizarea dumneavoastră, regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat, şi vă comunicăm faptul că transportul public de persoane este un serviciu oferit călătorilor în urma unei convenţii stabilite între operatorul de transport STB S.A. şi autoritatea de reglementare a serviciului Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov. Condiţiile în care se desfăşoară acest serviciu sunt stabilite de autoritatea de reglementare a serviciului şi trebuie să fie respectate atât de operator, cât şi de către călători.

 

În întâmpinarea cerinţelor clienţilor, STB S.A. a pus la dispoziţie un sistem electronic modern de plată a călătoriei prin SMS, însă numai înainte de urcarea în mijloacele de transport.

 

În urma verificărilor efectuate, a reieşit că, în data de 10.03.2022, pe linia 133, aţi trimis SMS-ul pentru plata călătoriei în timpul controlului.

 

Agenţii de control sunt instruiţi cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, respectiv să verifice şi să sancţioneze toţi călătorii găsiţi fără titlu de transport valabil.

 

Vom monitoriza activitatea controlorilor, iar în cazul în care se constată că nu-şi îndeplinesc sarcinile de serviciu, vom aplica măsuri disciplinare conform Regulamentului Intern.

 

Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A.

 

Numar Data Intrare 62560/14.03.2022
Numar Data Iesire 62560/04.04.2022