Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Validare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 102
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 12/05/23
Raspuns

Stimate Domn,

 

Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 106010/10.04.2023, vă comunicăm că există situații când plata cu cardul bancar nu se realizează, situații clar prevăzute în standardele bancare, tocmai de aceea, pentru a fi ușor călătorului să înțeleagă motivul unei tranzacții refuzate, pe lângă mesajul “Tranzacție refuzată” este afișat și motivul refuzului (spre ex.: lipsă conexiune, fonduri insuficiente, card expirat).

Ca atare, pentru a identifica problema pe care ați întâmpinat-o, avem rugămintea să ne transmiteți mesajul pe care îl primiți la validator, linia de transport și nr. de înmatriculare sau nr. de inventar al vehiculului.

Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, Societatea de Transport București STB S.A. pune la dispoziția călătorilor mai multe modalități de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil pe care le puteți vizualiza pe site-ul nostru www.stbsa.ro, la secțiunea „Plata Călătoriei” – subsecțiunea „Modalități de plată”.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Numar Data Intrare 106010/10.04.2023
Numar Data Iesire 106010/24.04.2023