Stimate Domn,
Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 106010/10.04.2023, vă comunicăm că există situații când plata cu cardul bancar nu se realizează, situații clar prevăzute în standardele bancare, tocmai de aceea, pentru a fi ușor călătorului să înțeleagă motivul unei tranzacții refuzate, pe lângă mesajul “Tranzacție refuzată” este afișat și motivul refuzului (spre ex.: lipsă conexiune, fonduri insuficiente, card expirat).
Ca atare, pentru a identifica problema pe care ați întâmpinat-o, avem rugămintea să ne transmiteți mesajul pe care îl primiți la validator, linia de transport și nr. de înmatriculare sau nr. de inventar al vehiculului.
Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, Societatea de Transport București STB S.A. pune la dispoziția călătorilor mai multe modalități de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil pe care le puteți vizualiza pe site-ul nostru www.stbsa.ro, la secțiunea „Plata Călătoriei” – subsecțiunea „Modalități de plată”.
Vă mulțumim pentru înțelegere!