Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 106014/09.04.2023, vă transmitem că înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că se află în posesia unui titlu de călătorie valabil, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control STB S.A., să îl prezinte spre verificare.
În urma verificărilor efectuate, a reieșit că în data de 09.04.2023, nu ați prezentat titlu de călătorie valabil la momentul controlului, deoarece ați trimis SMS după urcarea în vehicul, la vederea echipei de control, motiv pentru care a fost emis cardul de suprataxă.
De asemenea, s-au efectuat verificări de către serviciul abilitat și s-a constatat că în data menționată, la ora 09:56:03, ora la care s-a confirmat valabilitatea SMS-ului, mijlocul de transport se afla în mișcare, între stații.
Plata titlurilor de călătorie metropolitane permite utilizarea tuturor mijloacelor de transport public de suprafață din Regiunea București-Ilfov, începând din momentul primirii codului de confirmare a tranzacției. Așadar, SMS-ul trebuie trimis înainte de a urca în mijloacele de transport public, iar călătorii pot accesa salonul vehiculului numai după primirea codului de confirmare.
Echipele de control sunt instruite cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, respectiv în timpul desfăşurării activităţii de control, să adopte o ţinută fermă, dar politicoasă, bazată pe respect, să acorde informaţii corecte solicitărilor adresate de către călători, să verifice şi să sancţioneze toate persoanele fără titlu de călătorie valabil.
Informații se pot obține și telefonic la numărul 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 3, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00 – 15:00.