Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 106023/10.04.2023, vă transmitem că plata prin SMS a unei călătorii metropolitane se realizează înainte de momentul urcării în vehiculele STB S.A., după primirea codului de confirmare pentru a putea fi prezentat agenților de control spre verificare.
În mod normal, pasagerii care dețin titluri de călătorie ce necesită validare au obligația să aibă la îndemână cardul de călătorie, în momentul în care se urcă în mijlocul de transport în comun.
Validarea cardului trebuie să se efectueze în momentul în care călătorul a accesat salonul vehiculului. Pentru facilitarea acestei operaţiuni, validatoarele sunt amplasate la fiecare uşă din mijlocul de transport, tocmai pentru a permite călătorilor să îşi valideze cardurile de transport imediat la urcarea în vehicul.
Menționăm că la efectuarea controlului, corpul de control prezintă legitimația nominală ce conține fotografia angajatului, funcția acestuia și numărul de serviciu.
Referitor la cele relatate “De fapt doamnele blocau aparatul cu spatele la mine și acoperind ecranul…”, vă transmitem că blocarea validatoarelor în “Stare Control” se efectuează numai după asigurarea perioadei necesare validării titlurilor de călătorie de către călătorii carea abia s-au urcat în vehicul. Dacă activitatea de control se desfăşoară într-un mijloc de transport pe parcursul mai multor staţii, echipa de control deblochează validatoarele (trecându-se în “Stare Comercială”) în momentul în care mijlocul de transport ajunge în staţie.
Referitor la solicitarea dumneavoastră de a vă furniza informații cu privire la echipa de control care și-a desfășurat activitatea în data de 07.04.2023, în autobuzul 381, vă aducem la cunoștință că datele angajaților sunt confidențiale, și pot fi puse la dispoziție doar organelor abilitate.
Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391, tasta 3.