Referitor la petiția dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105877, vă comunicăm că aspectele semnalate au fost reținute în atenția noastră și vă asigurăm că facem tot ceea ce depinde de noi ȋn vederea ȋndeplinirii corespunzǎtoare a programului de transport public de cǎlǎtori, astfel încât să se mențină o prestație corespunzătoare față de călători.
Însă, cu toate că luăm permanent măsuri pentru încadrarea în graficele de circulație programate şi monitorizăm respectarea orelor de plecare de la capetele de linie, nu pot fi complet evitate situaţiile în care apar dereglări, ȋntrucȃt circulația mijloacelor de transport depinde în mod direct de condițiile de trafic și, uneori, de apariția unor probleme tehnice la vehicule.
Întrucât orele afişate pe site sunt orientative şi pot fi respectate numai în condiţii de trafic normal, vă recomandăm să utilizaţi aplicația InfoTB, care afişează, în timp real, rutele disponibile, orele de sosire în staţii a vehiculelor, cât și pentru a fi informat cu privire la diversele evenimente care apar în trafic.
Aplicația InfoTB este disponibilă atât pe Google Play – https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.stbsa, cât și pe App Store – https://apps.apple.com/ro/app/info-stb/id1454773234, însă poate fi accesată și în varianta desktop – https://info.stbsa.ro/.
Totodată, orice modificare a traseului (devieri/întârzieri etc.) este raportată atât în aplicație, în secțiunea ”Notificări”, cât și pe pagina oficială Twitter https://twitter.com/Clienti_stbsa.
Vă mulțumim pentru înțelegere, dorind în același timp să vă asigurăm că depunem eforturi pentru a oferi condiții optime de transport tuturor călătorilor, inclusiv prin respectarea programului stabilit.