Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 105656, vă transmitem că pot exista diverse motive pentru care plata cu cardul bancar nu se realizează, situații clar prevăzute în standardele bancare. Pentru a fi mai ușor călătorului să înțeleagă motivul unei tranzacții refuzate, pe lângă mesajul “Tranzacție refuzată” este afișat pe rândul următor și motivul refuzului.
Câteva motive de refuz sunt:
Ø Lipsă conexiune – este cea mai frecventă şi se întâmplă când semnalul GSM nu există în punctul respectiv;
Ø Fonduri insuficiente (când călătorul nu are bani suficienţi în cont);
Ø Card expirat (când cardul a fost expirat şi nu a fost înlocuit).
În situația în care, din diferite motive, tranzacția nu este aprobată, călătoria trebuie achitată prin modalități alternative.
Având în vedere situaţia prezentată de dumneavoastră, conform căreia susţineţi că aţi fost în imposibilitatea de a achiziţiona un titlu de călătorie cu cardul bancar, vă transmitem că aveți la dispoziție mai multe modalități de a intra in posesia titlului de călătorie valabil și anume:
Ø Aplicaţia 24Pay ce poate fi descărcată din AppStore pentru dispozitivele iOS, din Google Play Store pentru Android sau App Gallery pentru dispozitivele Huawei. Aceasta permite plata cu cardul bancar pentru toate titlurile de călătorie, la tarif integral, prevăzute în noua ofertă tarifară ce se regăseşte pe site-ul STB S.A. http://www.stbsa.ro, la secţiunea „Plata călătoriei” – subsecţiunea „Tarife”.
Ø Transmiterea unui SMS la numărul 7458 cu textul:
· „C” pentru călătorii metropolitane;
· „AB” pentru abonament valabil o zi pe toate liniile metropolitane.
Ø Reîncărcarea online a cardului activ nominal prin accesarea paginii http://www.online.stbsa.ro.
În termen de maximum 60 de minute de la data efectuării plăţii, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din reţeaua de transport. Preluarea efectivă pe cardul de transport a acestuia va avea loc odată cu prima interacţiune a cardului cu validatoarele din mijloacele de transport STB S.A.
Pentru alte întrebări sau informații vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 2, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00 - 20:00.