Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105612/29.03.2023, referitoare la comportamentul unui conducător de autobuz din linia 253, în data de 28.03.2023, vă comunicăm următoarele:
Sesizarea a fost analizată de conducerea unităţii unde îşi desfăşoară activitatea angajatul reclamat. Convocat la audieri pentru explicaţii, acesta a infirmat aspectele sesizate şi a declarat că, în data menţionată, pe tot parcursul programului, nu a interacţionat şi nu a avut conflict cu vreun călător.
În lipsa unor dovezi concrete, care să probeze acuzele aduse şi, având în vedere că angajatul nu înregistrează alte abateri, a fost atenţionat asupra obligației de a avea un comportament civilizat față de călători și de a evita orice conflict cu aceștia, așa cum prevede Regulamentul Intern STB S.A.
Fiind o societate cu mare impact asupra cetăţenilor Capitalei, suntem conştienţi de importanţa factorului uman, în special a angajaţilor care intră în contact direct cu publicul călător, ei constituind interfaţa dintre STB S.A. şi beneficiarii serviciilor prestate.
Ȋn ședințele lunare de pregǎtire și instruire pe care le organizǎm cu conducǎtorii de vehicule, pe lȃngǎ problemele de strictǎ specialitate, abordǎm și aspecte legate de relaționarea cu publicul cǎlǎtor și de obligația adoptǎrii unui comportament civilizat ȋn timpul efectuǎrii programului de transport.
Vă mulțumim pentru sesizarea adresată și vă asigurăm ca aspectele la care dumneavoastră faceți referire vor fi atent monitorizate în perioada următoare, iar în situația în care se vor întâlni încălcări ale dispozițiilor regulamentelor interioare vor fi aplicate măsuri în consecință.