Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105616/29.03.2023, privind timpul mare de aşteptare în staţia “Brașov” a unui tramvai din linia 25, în data de 28.03.2023, vă comunicăm următoarele:
Verificările efectuate în aplicaţia de monitorizare a vehiculelor STB S.A. au evidenţiat faptul că dereglarea sesizată a fost cauzată de lipsa din traseu a două tramvaie, retrase din motive tehnice, ceea ce a determinat o creştere a duratei de aşteptare în staţii.
STB S.A. ia măsuri pentru încadrarea în graficele de circulaţie, prin monitorizarea respectării orelor de plecare de la capetele de linie, existând însă şi situaţii în care apar dereglări ale programelor de circulaţie, cauzate de probleme de natură tehnică sau de condiţiile de trafic dificil de pe trasee.
Vă asigurăm că toţi conducătorii de tramvai repartizaţi pe linia 25 sunt instruiţi în privinţa obligaţiei de a respecta programul de circulaţie, iar conducerea depoului care gestionează această linie monitorizează modul în care angajaţii îşi îndeplinesc sarcinile de serviciu.