Institutia TPBI
Nr. inregistrare TPBI 2.279
Data Inreg. 30/03/23
Tip Problema Vehicul murdar
Detalii
Cod Vehicul Nu stiu
Nume Statie Zetarilor
Linia 23
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 01/05/23
Raspuns

Așa cum v-am comunicat anterior, conform OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, petiția dumneavoastră a fost redirecționată spre soluționare la operatorul Societatea de Transport București STB SA, instituție care are în atribuții rezolvarea problemei pe care ați sesizat-o.

Pe de altă parte, în cadrul departamentului abilitat al TPBI a fost analizată cu atenție solicitarea dumneavoastră de a introduce o linie de autobuz în locul celei de tramvai 23 (care funcționează între terminalele „Faur Poarta 4” și „Zețarilor”), însă nu este considerată o soluție viabilă. Menținerea transportului cu tramvaiul pe arterele deja incluse în rețeaua generală este o măsură utilă pentru serviciul de transport public și pentru călători, dar și ecologică. Într-un oraș aglomerat, cu multiple zone în care se formează ambuteiaje, posibilitatea parcurgerii traseului pe cale proprie reprezintă un avantaj major. Totodată, tramvaiul este un mijloc de transport electric, deci nepoluant, caracteristică spre care se orientează și transportul public în Capitală. În plus, acesta oferă posibilitatea de a transporta un număr mult mai mare de călători decât un autobuz. Modernizarea liniilor de tramvai care au calea de rulare uzată este inclusă în Planul de Mobilitate Durabilă 2016 – 2030 elaborat pentru Regiunea București-Ilfov, document aprobat de Consiliul General al Municipiului București. Primăria Municipiului București, proprietarul infrastructurii de transport public, a inclus spre finanțare prin Programul Național de Investiții modernizarea mai multor artere de circulație ce cuprind infrastructură de tramvai, printre care și tronsoane din linia menționată de dumneavoastră și, totodată, a demarat procedura de achiziție pentru execuția lucrărilor pe arterele ce urmează a fi modernizate.

Vă mulțumim și vă asigurăm că avem în vedere în continuare aspectele semnalate de dumneavoastră.

Numar Data Intrare
Numar Data Iesire