Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Incarcare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 29/04/23
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105492/27.03.2023, facem următoarele precizări:

Conform verificărilor efectuate asupra cardului Activ înregistrat cu seria 7611719, au rezultat următoarele aspecte:

În data de 24.03.2023 soldul inițial de pe cardul dumneavoastră, rămas din data de 22.03.2023, era de 3 călătorii.

În data de 24.03.2023, la ora 15:16 ați reîncărcat la Punctul de vânzare Băneasa, titlul de călătorie „Călătorii 90 min metropolitane” – 10 călătorii. Astfel, soldul final al călătoriilor dumneavoastră s-a modificat ajungând la un număr de 13 călătorii metropolitane.

În data de 24.03.2023, la ora 15:21 cardul a fost validat pe linia de transport 335, soldul final fiind de 12 călătorii metropolitane.

Tinând cont de precizările făcute, nu identificăm nicio operație de retragere în mod eronat a călătoriilor, așa cum susțineți în sesizarea dumneavoastră.

Cu toate acestea, pentru alte detalii sau informații suplimentare putem fi contactați telefonic, la numărul 021.9391 tasta 2.

 

Numar Data Intrare 105492/27.03.2023
Numar Data Iesire 105492/19.04.2023