Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105492/27.03.2023, facem următoarele precizări:
Conform verificărilor efectuate asupra cardului Activ înregistrat cu seria 7611719, au rezultat următoarele aspecte:
În data de 24.03.2023 soldul inițial de pe cardul dumneavoastră, rămas din data de 22.03.2023, era de 3 călătorii.
În data de 24.03.2023, la ora 15:16 ați reîncărcat la Punctul de vânzare Băneasa, titlul de călătorie „Călătorii 90 min metropolitane” – 10 călătorii. Astfel, soldul final al călătoriilor dumneavoastră s-a modificat ajungând la un număr de 13 călătorii metropolitane.
În data de 24.03.2023, la ora 15:21 cardul a fost validat pe linia de transport 335, soldul final fiind de 12 călătorii metropolitane.
Tinând cont de precizările făcute, nu identificăm nicio operație de retragere în mod eronat a călătoriilor, așa cum susțineți în sesizarea dumneavoastră.
Cu toate acestea, pentru alte detalii sau informații suplimentare putem fi contactați telefonic, la numărul 021.9391 tasta 2.