Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Alta problema
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 28/04/23
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 105407/24.03.2023, vă transmitem că înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că se află în posesia unui titlu de călătorie corespunzător, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control STB S.A., trebuie să îl prezinte spre verificare.

Plata titlurilor de călătorie prin intermediul aplicației 24Pay, se efectuează de pe telefonul mobil personal al călătorului, înainte de a urca în mijlocul de transport, după generarea codului QR, pentru a putea fi prezentat echipelor de control. Precizăm faptul că înainte de a urca în mijlocul de transport, călătorul trebuie să se asigure de funcționalitatea aplicației (24Pay) deoarece aceasta este condiționată de conexiunea la internet (wifi sau date mobile), precum și de existența a minimum 5% din nivelul de încărcare al baterieiNecunoaşterea acestor informaţii nu vă exonerează de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul nostru http://www.stbsa.ro.

Referitor la cele relatate “Dacă mă urcam în autobuz și îmi căutam cardul, nici nu aveam timp să îl pun” vă informăm că agenții de control blochează validatoarele (situație ce nu mai permite efectuarea validării) numai după asigurarea perioadei necesare validării titlurilor de călătorie de către călătorii care abia s-au urcat în vehicul. La sosirea vehiculului în stație, echipa de control deblochează validatoarele (trecându-le din “Stare Control” în ”Stare Comercială”).

Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391, tasta 3.

Numar Data Intrare 105407/24.03.2023
Numar Data Iesire 105407/05.05.2023