Ca urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105365, vă transmitem că pot exista diverse motive pentru care plata cu cardul bancar nu se realizează, situații clar prevăzute în standardele bancare. Pentru a fi mai ușor călătorului să înțeleagă motivul unei tranzacții refuzate, pe lângă mesajul “Tranzacție refuzată” este afișat pe rândul următor și motivul refuzului.
Câteva motive de refuz sunt:
Ø Lipsă conexiune – este cea mai frecventă și se întâmplă când semnalul GSM nu există în punctul respectiv.
Ø Fonduri insuficiente (când călătorul nu are bani suficienți în cont)
Ø Card expirat (când cardul a expirat și nu a fost înlocuit)
Pentru a identifica problema validării cardurilor dumneavoastră, avem rugămintea să ne transmiteți, nr de înmatriculare sau numărul de inventar al mijlocului de transport STB S.A în care ați întâmpinat dificultăți la validare.
De asemenea, vă transmitem că pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, STB S.A. a pus la dispoziția călătorilor mai multe modalități de a intra in posesia unui titlu de călătorie valabil și anume:
Ø Aplicația STB 24 pay ce poate fi descărcată din AppStore pentru dispozitivele iOS, din Google Play Store pentru Android sau App Gallery pentru dispozitivele Huawei. Aceasta permite plata călătoriei cu telefonul mobil, prin înrolarea cardului bancar, pentru titlurile de călătorie la tarif integral prevăzute în noua ofertă tarifară ce se regăsește pe site-ul societății www.stbsa.ro la secțiunea „Plata călătoriei” – subsecțiunea „ Tarife”.
· Plata călătoriei trebuie realizată înainte de a urca în mijloacele de transport public, iar pentru a permite agenților de control să verifice valabilitatea titlului de călătorie, trebuie să vă asigurați că bateria telefonului este încărcată suficient pe tot parcursul călătoriei.
Ø Transmiterea unui SMS la numărul 7458 cu textul:
· litera C pentru călătorii metropolitane.
· literele AB pentru abonament valabil o zi pe toate liniile metropolitane.
· SMS – ul de comandă se transmite înainte de urcarea în mijlocul de transport.
· Valabilitatea călătoriei începe în momentul primirii mesajului de confirmare a plății.
· Valabilitatea unei călătorii metropolitane este de 90 de minute.
Ø Reîncărcarea online a cardului Activ Nominal prin accesarea pagini www.online.stbsa.ro/.
În termen de maxim 60 de minute de la data efectuării plății, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din rețeaua de transport. Preluarea efectivă pe cardul de transport a acestuia va avea loc odată cu prima interacțiune a cardului cu validatoarele din mijloacele de transport.
Vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 021.9391, tasta 2.