Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 22/04/23
Raspuns

În completarea răspunsului transmis în data de 06.04.2023, vă aducem la cunoștință că serviciul abilitat din cadrul STB S.A. a făcut verificări și a comunicat următoarle aspecte:

Plata contravalorii călătoriei prin cardul bancar seria XXXXXXX nu figurează în evidențele noastre electronice, în data de 18.03.2023, la ora menționată de dumneavoastră în sesizare.

Din acest motiv, pentru efectuarea unor verificări mai amănunțite este necesar să ne transmiteți un extras de cont din care să rezulte procesarea tranzacției, precum și primele și ultimele patru cifre ale cardului bancar utilizat.

Luând în considerare dovada plății transmisă (unde la tipul tranzacției figurează Apple Pay – plata efectuată cu telefonul mobil cu wallet integrat la validator), vă rugăm să ne transmiteți seria cardului bancar asociat aplicației mobile bancare (primele și ultimele patru cifre).

În situația în care plata călătoriei se realizează direct prin intermediul telefonului/ceasului cu wallet integrat, aceasta se efectuează prin utilizarea unui card bancar virtual, care aparține aceluiași cont bancar, însă, al cărui număr este diferit de cardul fizic (din motive de securitate cibernetică), motiv pentru care numărul cardului bancar înregistrat în sistem de validator nu coincide cu cel al cardului bancar fizic deținut.

Pentru alte detalii sau informaţii puteţi să ne contactați la numărul de telefon 021/9391, tasta 3, de luni până vineri, în intervalul orar 07:00 – 15:00.

 

Numar Data Intrare 105244/20.03.2023
Numar Data Iesire 105244/20.04.2023