Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105153/17.03.2022, prin care ne semnalaţi comportamentul unui conducător de troleibuz din linia 85, în data de 16.03.2023, vă comunicăm următoarele:
Conducerea unităţii unde îşi desfăşoară activitatea conducătorul de troleibuz a analizat aspectele sesizate şi l-a convocat la audieri pe angajatul reclamat.
Acesta a declarat că a efectuat oprirea cu doar câțiva metri înaintea staţiei din cauza autovehiculelor blocate în coloană. Deşi a susţinut că nu a avut o atitudine necorespunzătoare faţă de dumneavoastră, nu au existat dubii cu privire la veridicitatea reclamaţiei şi la existenţa unui comportament care v-a nemulţumit.
Din acest motiv, angajatul reclamat a fost atenţionat şi reinstruit asupra obligaţiei de a respecta instrucţiunile referitoare la modul de comunicare cu publicul călător, cât și asupra modului de efectuare a stațiilor, în caz contrar, vor fi aplicate sancţiunile disciplinare prevăzute de Regulamentul Intern STB S.A.
Pentru evitarea unor astfel de incidente, s-a dat dispoziţie unităţilor STB S.A. să abordeze din nou aceste aspecte şi să reinstruiască personalul de bord.
Vă mulţumim pentru semnalarea acestui aspect.