Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 105121/16.03.2023, vă transmitem că pentru a asigura posibilitatea de a achita taxa de călătorie și în mod simultan pentru a nu depinde de locațiile sau de programul centrelor de vânzare, societatea a pus la dispoziție mai multe modalități de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil și anume:
Ø Prin SMS, direct de pe dispozitivul mobil, cu condiţia ca utilizatorul să efectueze plata înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun, după primirea codului de confirmare al plății pentru a putea fi prezentat echipelor de control spre verificare;
Ø Prin intermediul aplicaţiei 24Pay, instalată pe device-ul personal (nu necesită deţinerea unui card de transport). Plata călătoriei trebuie realizată înainte de a urca în mijloacele de transport public, iar pentru a permite agenților de control să verifice valabilitatea titlului de călătorie, trebuie să vă asigurați că bateria telefonului este încărcată suficient pe tot parcursul călătoriei;
Ø Cu cardul bancar contactless, direct la validator;
Ø Online pe site-ul http://www.stbsa.ro.
Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391, tasta 3.