Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 96
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 16/04/23
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105080/15.03.2023, privind comportamentul unor agenţi de control, vă aducem la cunoştinţă că nu tolerăm abateri comportamentale din partea angajaţilor, însă, pentru a lua măsuri, este nevoie să ne oferiţi mai multe detalii, prin care să identificăm situaţia reclamată şi angajaţii al căror comportament este inadecvat.

Din acest motiv, vă rugăm să ne comunicați metoda de plată a titlului de călătorie, respectiv, SMS sau aplicația 24Pay și codul de confirmare (SMS) sau order ID-ul primit (24 Pay) în funcție de modalitatea efectuării plății titlului de călătorie.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute şi telefonic, la nr. 021.9391 tasta 3, program de lucru de luni până vineri, între orele 07:00 – 15:00.

 

Numar Data Intrare 105080/15.03.2023
Numar Data Iesire 105080/27.03.2023