Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 15/04/23
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 104977/10.03.2023, prin care reclamați că șoferul vehiculului cu nr. de inventar 4423 nu a oprit în stația Cartier 16 Februarie, capăt de linie al tramvaielor 11 și 44, în vederea preluării călătorilor, în data de 10.03.2023, vă comunicăm următoarele:

Sesizarea a fost analizată de către conducerea unităţii unde îşi desfăşoară activitatea şoferul reclamat. Convocat la audieri, pentru explicaţii, acesta a declarat că nu îşi aminteşte să nu fi oprit în vreo stație în ziua respectivă și că de fiecare dată, pe traseul de retragere, efectuează toate stațiile stabilite prin itinerar.

Conform instrucţiunilor de serviciu, conducătorii de vehicule sunt obligaţi să oprească în toate staţiile de pe traseu şi să staţioneze un timp suficient, care să permită efectuarea schimbului de călători în condiţii de siguranţă.

Vă mulţumim pentru semnalarea acestui aspect și vă asigurăm că vom continua să monitorizăm cu atenţie modul în care conducătorii de vehicule respectă instrucţiunile de serviciu.

 

Numar Data Intrare 104977/13.03.2023
Numar Data Iesire 104977/07.04.2023