Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 104921, referitoare la funcționarea autobuzelor liniei 455, vă comunicăm următoarele:
În zilele menționate de dvs., ca urmare a defectării a două autobuze, intervalul de succedare între vehicule s-a modificat și, implicit, durata de așteptare în stații a crescut.
În data de 08.03.2023, autobuzul s-a retras la garaj cu defect la ușa 3, fiind înlocuit cu un alt vehicul disponibil.
În data de 09.03.2023, autobuzul a înregistrat o defecțiune tehnică (pierderi aer), fiind retras la garaj.
Precizăm că în procesul de exploatare pot surveni și astfel de situații, care nu pot fi anticipate și care într-adevăr pot conduce la abateri față de graficele de circulație programate.
Cu toate că toți conducătorii de vehicule care își desfășoară activitatea în cadrul STB S.A. sunt obligați să respecte orarul planificat, pot exista situații neprevăzute care generează dereglări ale programelor de circulaţie, așa cum a fost și în cazul zilelor menționate.
Vă asigurăm că toţi conducătorii de vehicule repartizaţi pe linia 455 sunt instruiţi în privinţa obligaţiei de a respecta programul de circulaţie, iar conducerea autobazei care gestionează această linie monitorizează modul în care angajaţii îşi îndeplinesc sarcinile de serviciu.