Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie Parcul Titan
Linia N125
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 11/04/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 62408, vă transmitem că

angajatul nostru a fost audiat cu privire la incidentul descris. Acesta susţine că în timp ce se apropia de zona de oprire în staţie a fost solicitat să oprească în altă zonă decât cea aprobată, a asigurat urcarea tuturor călătorilor şi că aşa cum precizaţi şi dumneavoastră a  efectuat toate staţiile în mod corespunzător şi a încercat să aştepte călătorii care se îndreptau spre zona de urcare, deşi vizibilitatea la acea ora (01:00) era destul de redusă.

Angajatul nostru precizează că nu erau condiţii pentru deschiderea uşilor în zona unde aţi solicitat oprirea şi că interpretarea dumneavoastră este subiectivă.

Toţi conducătorii de vehicule sunt instruiţi periodic pentru respectarea circulaţiei şi a graficului orar, modul de efectuare a staţiilor şi de preluare a călătorilor, comportamentul faţă de publicul călător şi asupra aspectelor referitoare la siguranţa circulaţiei vehiculelor şi călătorilor.

De asemenea, dorim să menţionăm că în cazul depistării unui caz de încălcare a regulamentelor şi instrucţiunilor în vigoare se adoptă măsurile corespunzătoare de corectare a acestuia.

Vă mulţumim şi vă stăm la dispoziţie în continuare la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A.

Numar Data Intrare 62408/09.03.2022
Numar Data Iesire 62408/03.05.2022