Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 104884/09.03.2023, în care reclamați timpul mare de așteptare în stație a unui autobuz din linia 312, în data de 08.03.2023, vă comunicăm următoarele:
Din informaţiile transmise de serviciul de dispecerizare şi de autobaza care gestionează linia 312, rezultă că programul de circulaţie pe această linie este adesea afectat de condiţiile de trafic dificil de pe traseu.
Din verificările efectuate în sistemul de monitorizare a flotei STB S.A., s-a constatat că dereglarea sesizată a fost cauzată de condițiile dificile de trafic din ziua respectivă, cât și de înregistrarea unui eveniment de circulație în care a fost implicat unul dintre autobuzele liniei 312. Din acest motiv, în intervalul orar 18:32–19:50, autobuzul respectiv nu a putut fi exploatat în traseu, ceea ce a generat mărirea duratei de așteptare în stații, precum și modificarea intervalelor de succedare între vehicule.
Pentru încadrarea în graficele de circulație stabilite, STB S.A. ia măsuri de monitorizare a respectării orelor de plecare de la capetele de linie (prin controlorii de trafic, serviciul de dispecerizare și sisteme GPS), existând și posibilitatea apariției unor dereglări, cauzate de probleme de natură tehnică, de condițiile de trafic dificil de pe trasee sau de evenimentele survenite în traseu.
Vă multumim pentru înțelegere şi vă asigurăm că factorii responsabili din unitatea care gestionează linia 312 urmăresc cu atenţie modul în care se realizează programul de transport, iar abaterile de la program sunt sancţionate conform Regulamentului Intern STB S.A.