Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Validare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 10/04/23
Raspuns

Ca urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 104883/08.03.2023, vă transmitem că pot exista diverse motive pentru care plata cu cardul bancar nu se realizează, situaţii clar prevăzute în standardele bancare. Pentru a fi mai uşor călătorului să înțeleagă cauza respingerii tranzacţiilor, pe lângă mesajul “Tranzacţie refuzată”, pe ecranul validatorului, pe rândul următor este afișat unul dintre următoarele motive de refuz:

          ► Lipsă conexiune – este cea mai frecventă şi se întâmplă când semnalul GSM nu există în punctul respectiv;

          ► Fonduri insuficiente (când călătorul nu are bani suficienţi în cont);

          ► Card expirat (când cardul este expirat şi nu a fost înlocuit).

Pentru a identifica problema validării cardului dumneavoastră avem rugămintea să ne transmiteţi următoarele: mesajul pe care îl primiţi la validator, numărul de inventar sau numărul de înmatriculare al mijlocului de transport în care aţi întâmpinat dificultăţi la validare.

Legat de aspectul menționat, cu privire la faptul că ați fost în imposibilitatea de a achiziționa un titlu de călătorie cu cardul bancar, vă comunicăm că STB S.A. a pus la dispoziţie mai multe modalităţi de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil, informații despre acestea pot fi obținute prin accesarea site-ului: http://www.stbsa.ro, la secțiunea „Plata călătoriei”, subsecţiunea „Modalități de plată”.

Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391, tasta 2.

Numar Data Intrare 104833/08.03.2023
Numar Data Iesire 104833/20.04.2023