Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 104651/2023, vă comunicăm că în urma verificărilor efectuate s-a constatat că la data menţionată, în intervalul orar reclamat, la o distanţă de aproximativ 100 de metri de capătul liniei 423 (staţia Ţegheş), autobuzul cu care se deplasa copilul dumneavoastră s-a defectat, fiind necesară tractarea acestuia la garaj.
Conform declaraţiei conducătorului de vehicul, băiatul dumneavoastră făcea parte dintr-un grup mai mare de minori, iar în momentul în care şoferul a realizat că nu-şi poate continua cursa, a anunţat toţi călătorii să coboare şi să aştepte următorul autobuz.
Având în vedere aspectele pe care ni le-aţi semnalat, conducătorilor de vehicule repartizaţi pe linia 423 li s-a cerut să-şi îndeplinească sarcinile de serviciu, cu recomandarea ca în astfel de situaţii să dea dovadă de înţelegere, să aibă o conduită civilizată şi să evite, în orice împrejurare, conflictele cu publicul călător.
Vă mulţumim pentru mesajul transmis şi vă asigurăm că personalului de bord i se atrage permanent atenţia asupra comportamentului în timpul efectuării serviciului de transport, ca măsură de prevenire a evenimentelor de acest gen.