Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 104581, vă transmitem că înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că se află în posesia unui titlu de călătorie valabil, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control STB S.A., să îl prezinte spre verificare.
Plata titlurilor de călătorie metropolitane permite utilizarea tuturor mijloacelor de transport public de suprafaţă din Regiunea Bucureşti-Ilfov, începând din momentul primirii codului de confirmare a tranzacţiei. Aşadar, SMS-ul trebuie trimis înainte de a urca în mijloacele de transport public.
Necunoașterea acestor informații nu exonerează pe nimeni de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul STB S.A http://www.stbsa.ro, la secțiunea „Plata călătoriei”, subsecțiunea „Plata titlurilor de călătorie prin SMS”.
Așa cum relatați și dumneavoastră în sesizare, titlul de călătorie a fost achiziționat în mijlocul de transport: „azi dimineata m am urcat in tramvai si ca de obicei trimit mesaj”.
Precizăm că echipele de control sunt instruite cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, respectiv în timpul desfăşurării activităţii de control, să adopte o ţinută fermă, dar politicoasă, bazată pe respect, să acorde informaţii corecte solicitărilor adresate de către călători, să verifice şi să sancţioneze toate persoanele fără titlu de călătorie valabil.
Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 3, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00-15:00.