Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 104466/27.02.2023, privind problemele înregistrate în sistemul de urmărire prin GPS a autobuzului liniei 106, vă comunicăm că departamentul abilitat din cadrul STB S.A. a luat la cunoștință situaţia semnalată de dumneavoastră şi analizează soluţionarea problemelor.
Există și posibilitatea de întrerupere a conexiunii, pentru care se caută soluţii de remediere.
De aceea, pentru mai multă eficienţă în identificarea diferitelor cauze care generează astfel de probleme, avem rugămintea ca pe viitor să ne comunicaţi, dacă este posibil, numărul de înmatriculare sau de inventar al autobuzului în care aţi constatat o astfel de deficienţă, pentru a lua măsuri punctuale.
De asemenea, este util să ne comunicaţi şi sistemul de operare (versiunea) de pe telefonul pe care aveţi instalată aplicaţia.
Vă mulţumim pentru sprijinul acordat.