Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 335
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 28/03/23
Raspuns

Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 104370/23.02.2023, vă comunicăm că din verificările efectuate, s-a constatat că problema întâmpinată în desfăşurarea programului de circulaţie pe linia 335, în data de 22.02.2023, a fost din cauza defectării sistemului de climatizare din salonul destinat călătorilor (autobuz nr. înmatriculare B-419-STB).

Convocat la audieri pentru explicaţii, conducătorul de vehicul reclamat a susținut că a încercat să remedieze operativ deficiența constatată, însă sistemul electronic nu răspundea comenzilor transmise. Acesta, a declarat că a dorit să-și continue cursa, însă fiind apostrofat de o parte dintre călători, a fost obligat să se retragă la garaj. Totodată, a menționat că nu a avut o atitudine nepotrivită la adresa călătorilor.

Angajatul reclamat, care nu înregistrează alte abateri, a fost avertizat cu privire la obligaţia de a avea un comportament adecvat în relaţia cu publicul călător şi de a evita conflictele în trafic, indiferent de situaţiile cu care se confruntă.

Activitatea sa în traseu va fi atent monitorizată, iar în cazul înregistrării altor reclamaţii va fi sancţionat conform Regulamentului Intern al STB S.A.

 

Numar Data Intrare 104370/23.02.2023
Numar Data Iesire 104370/28.04.2023