Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Nerespectare program circulatie
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 226
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 24/03/23
Raspuns

Referitor la petiţia dumneavoastră, transmisă şi înregistrată la Primăria Municipiului Bucureşti, redirecţionată şi înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 48425/23.03.2023, prin care semnalaţi intervalele de succedare mari între autobuzele liniei 226, precum și lipsa curățeniei în autobuzele liniilor 226 și 139, vă comunicăm următoarele:

Programele de circulaţie ale liniilor deservite de STB S.A. se regăsesc pe site-ul www.stbsa.ro, unde sunt afișate orele de trecere a vehiculelor prin fiecare staţie, tur şi retur.

Dacă accesaţi aceste informaţii, veţi observa că mijloacele de transport sunt programate să plece ritmic de la capetele de linie, la anumite intervale de timp.

STB S.A. ia permanent măsuri pentru încadrarea în graficele de circulație stabilite şi monitorizează respectarea orelor de plecare de la capetele de linie (prin controlorii de trafic, serviciul de dispecerizare şi sisteme GPS), însă nu pot fi excluse situațiile în care apar dereglări, cauzate de condiţiile de trafic sau de apariția unor evenimente neprevăzute.

Astfel, ambuteiajele şi blocajele de pe traseu, generează întârzieri, creşterea duratei de aşteptare în staţii şi a gradului de aglomerare a vehiculelor.

În ceea ce privește starea de igienizare necorespunzătoare a autobuzelor din cele două linii menționate, precizăm că, începând cu data de 1 iulie 2022, toate vehiculele STB S.A. sunt igienizate de către operatori privați, aceștia realizând toate activitățile necesare pentru ca vehiculele să îndeplinească standarde calitative ridicate de curățenie și igienă.

Această măsură a fost luată și în urma semnalelor primite din partea călătorilor, care au solicitat îmbunătăţirea acestui segment de activitate, ceea ce a demonstrat necesitatea identificării unei soluţii alternative pentru salubrizarea mijloacelor de transport, prin externalizarea acestei activităţi.

Ca atare, reclamația dumneavoastră a fost redirecționată operatorilor responsabili cu igienizarea vehiculelor, în vederea remedierii aspectelor semnalate.

Vă mulțumim pentru mesajul transmis și vă asigurăm că depunem eforturi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite publicului călător.

 

Numar Data Intrare 104175/17.02.2023
Numar Data Iesire 104175/26.04.2023