Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Incarcare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 442
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 24/03/23
Raspuns

Ca urmare a petițiilor dumneavoastră, înregistrate la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 104170, vă transmitem că în urma verificărilor efectuate asupra seriei de card 1763501, s-au constatat următoarele:
► în data de 11.02.2023, la ora 12:31, a fost dedusă o călătorie prin validare, pe linia 131, soldul rămas fiind 0 lei în portofelul electronic;
► în data de 11.02.2023, la ora 13:00, a fost efectuat transfer prin integrare pe linia 442;
► în data de 13.02.2023, la ora 10:47, a fost efectuată reîncărcarea cardului cu 12 lei, contravaloarea a patru călătorii metropolitane la Punctul de vânzare Piața Progresu;
► în data de 13.02.2023, la ora 10:49, a fost dedusă o călătorie prin validare, pe linia 323, soldul rămas fiind de trei călătorii metropolitane;
► în data de 13.02.2023, la ora 12:21, a fost dedusă o călătorie prin validare, pe linia 19, soldul rămas fiind de două călătorii.
Pentru verificarea celor relatate, puteți solicita un istoric al cardului. Pentru eliberarea istoricului vă puteți prezenta cu actul de identitate la sediul Serviciului Desfacere Legitimații Călătorie din Calea Șerban Vodă nr. 164, sector 4, program de lucru cu publicul de luni până vineri între orele 06:00 – 17:00, unde veți depune o cerere în scris, în baza căreia vi se va elibera, contra cost (0,50 lei/pag.), istoricul cardului pentru perioada dorită.
Pentru alte detalii, vă stăm în continuare la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 2.
 

Numar Data Intrare 104170/17.02.2023
Numar Data Iesire 104170/08.03.2023