Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 103605/08.02.2023, în care reclamaţi nefuncţionarea sistemului de încălzire într-un tramvai din linia 11, în data de 08.02.2023, vă comunicăm următoarele:
Așa cum v-am comunicat în corepondența purtată anterior toți conducătorii de vehicule sunt instruiţi să asigure un microclimat corespunzător în mijloacele de transport în comun, în funcţie de temperaturile exterioare.
De asemenea, unităţile STB S.A. au sarcina de a efectua verificarea instalaţiilor de încălzire din vehicule şi de a lua măsuri de remediere urgentă a celor defecte, iar personalul de bord este obligat să anunţe orice defecţiune aparută pe traseu, pentru a putea executa la timp remedierea.
Cu toate acestea, este posibil ca la unele vehicule să existe probleme de reglaj sau defecţiuni apărute pe traseu, care urmează a fi rezolvate.
Totodată, în perioadele cu variaţii de temperatură externă, avem situaţii când conducătorii de vehicule au primit solicitări diferite din partea călătorilor în privinţa pornirii/opririi instalaţiilor de încălzire.
Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite publicului călător şi vă mulţumim pentru sesizarea acestui aspect.