Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 103166, în care reclamați timpul mare de așteptare în stație a unui troleibuz din linia 86, în data de 31.01.2023, vă comunicăm următoarele:
În urma verificărilor efectuate, s-a constatat că în data menționată, în intervalul orar reclamat, s-a înregistrat o avarie în rețeaua electrică, motiv pentru care mai multe troleibuze au fost fie blocate, fie au circulat pe traseu deviat. Astfel, în linia 86 au fost blocate 2 troleibuze, iar 3 au fost deviate, ceea ce a influențat circulația și spre orele prânzului.
Având în vedere faptul că troleibuzele nu au autonomie, ci funcționează numai dacă sunt conectate la rețeaua electrică, uneori pot apărea și situații precum celei prezentate.
De asemenea, în data și intervalul orar menționate, troleibuzele liniei 86 au înregistrat dereglări ale programului de circulație și din cauza traficului general aglomerat. În acest sens, semicursa Dridu – Arena Națională s-a realizat în 80 de minute, în loc de 65 de minute programate, iar semicursa Arena Națională – Dridu s-a efectuat în 80 de minute, în loc de 65 de minute programate.
Societatea de Transport București STB S.A. ia măsuri pentru încadrarea în graficele programate şi monitorizează respectarea orelor de plecare de la capetele de linie. Cu toate acestea, sunt şi situaţii în care apar perturbări temporare ale programului, cauzate preponderent de condiţiile de trafic aglomerat sau de probleme de natură tehnică.
Din acest motiv, pentru o mai bună planificare a deplasărilor dumneavoastră, vă recomandăm să utilizați aplicaţia InfoTB, care afişează, în timp real, rutele disponibile şi orele de sosire în staţii a vehiculelor.
Aplicaţia poate fi descărcată de pe adresele:
https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.stbsa pentru Android
https://itunes.apple.com/ro/app/info-stb/id1454773234 pentru iOS.