Ca urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 103160, vă transmitem că la momentul actual punctul de vânzare ghencea este funcțional.
Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, STB S.A. a pus la dispoziţie mai multe modalităţi de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil, şi anume:
Ø Aplicaţia 24Pay ce poate fi descărcată din AppStore pentru dispozitivele iOS, din Google Play Store pentru Android sau App Gallery pentru dispozitivele Huawei. Aceasta permite plata cu cardul bancar pentru toate titlurile de călătorie, la tarif integrat, prevăzute în noua ofertă tarifară ce se regăseşte pe site-ul http://www.stbsa.ro, la secţiunea “Plata călătoriei” – subsecţiunea “Tarife”.
Ø Transmiterea unui SMS la numărul 7458 cu textul:
“C” pentru călătorii metropolitane;
“AB” pentru abonament valabil o zi pe toate liniile metropolitane;
SMS-ul de comandă se transmite înainte de urcarea în mijlocul de transport. Valabilitatea călătoriei începe din momentul primirii mesajului de confirmare a plăţii.
Ø Reîncărcarea online a cardului activ nominal prin accesarea paginii http://www.online.stbsa.ro
În termen de maximum 60 de minute de la data efectuării plăţii, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din reţeaua de transport.
Vă mulțumim pentru timpul acordat transmiterii acestui email și ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391, tasta 2.