Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 385
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 03/03/23
Raspuns

Ca urmare a sesizǎrii dumneavoastrǎ în care semnalaţi nefuncţionarea sistemului de încălzire dintr-un autobuz din linia 385, ȋn data de 26.01.2023, vă aducem la cunoștință că deficiența reclamată a fost cauzată de o problemă de natură tehnică, survenită ȋn timpul efectuării cursei.

Conform procedurilor, conducătorul autobuzului a anunțat apariția defecțiunii, care a fost remediată de personalul de specialitate ȋn data de 02.02.2023.

Toate unităţile STB S.A. au fost atenţionate să monitorizeze buna funcţionare a echipamentelor din dotarea mijloacelor de transport și să ia măsuri de remediere urgentă a celor defecte, pentru a preveni disconfortul produs călătorilor.

Vă mulțumim pentru sprijinul acordat prin transmiterea acestui mesaj și vă asigurăm ca depunem toate eforturile pentru îmbunătățirea serviciilor de transport oferite.

 

Numar Data Intrare 102963/27.01.2023
Numar Data Iesire 102963/01.03.2023