Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102874/25.01.2023, vă comunicăm că există situații când plata cu cardul bancar nu se realizează, tocmai de aceea, pe lângă mesajul “Tranzacție eșuată” este afișat și motivul refuzului (spre ex.: lipsă conexiune, fonduri insuficiente, card expirat).
Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, Societatea de Transport București STB S.A. pune la dispoziția călătorilor mai multe modalități de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil, printre care aplicația 24Pay, instalată pe device-ul personal (nu necesită deținerea unui card de transport), cu condiția ca utilizatorul să efectueze plata înainte de urcarea în mijlocul de transport sau reîncărcarea online a cardului Activ Nominal prin accesarea paginii www.online.stbsa.ro/.
Facem precizarea că în termen de maxim 60 de minute de la data efectuării plății, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din rețeaua de transport. Preluarea efectivă pe cardul de transport va avea loc odată cu prima interacțiune a cardului cu validatoarele din mijloacele de transport.
Pentru orice alte nelămuriri sau informații suplimentare, ne puteți apela la nr. de tel. 021.9391 – tasta 2.