Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Validare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 226
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 27/02/23
Raspuns

Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102874/25.01.2023, vă comunicăm că există situații când plata cu cardul bancar nu se realizează, tocmai de aceea, pe lângă mesajul “Tranzacție eșuată” este afișat și motivul refuzului (spre ex.: lipsă conexiune, fonduri insuficiente, card expirat).

Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, Societatea de Transport București STB S.A. pune la dispoziția călătorilor mai multe modalități de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil, printre care aplicația 24Pay, instalată pe device-ul personal (nu necesită deținerea unui card de transport), cu condiția ca utilizatorul să efectueze plata înainte de urcarea în mijlocul de transport sau reîncărcarea online a cardului Activ Nominal prin accesarea paginii www.online.stbsa.ro/.

Facem precizarea că în termen de maxim 60 de minute de la data efectuării plății, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din rețeaua de transport. Preluarea efectivă pe cardul de transport va avea loc odată cu prima interacțiune a cardului cu validatoarele din mijloacele de transport.

Pentru orice alte nelămuriri sau informații suplimentare, ne puteți apela la nr. de tel. 021.9391 – tasta 2.

Numar Data Intrare 102874/25.01.2023
Numar Data Iesire 102874/16.03.2023