Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102869/25.01.2023, privind atitudinea casierei respective, vă aducem la cunoştinţă că aceasta a fost reinstruită cu privire la îndeplinirea sarcinilor care îi revin în activitatea pe care o desfăşoară.
În plus, i s-a atras atenţia în legătură cu modul de exprimare, vocabularul folosit și, în general, s-a insistat pe aspecte care vizează un comportament civilizat și politicos în relaţia cu clienţii.
Totodată, activitatea acesteia va fi monitorizată în continuare, iar dacă se dovedește că nu își îndeplinește sarcinile de serviciu vor fi aplicate măsurile care se impun, conform Regulamentului Intern al STB SA.
Vă mulţumim pentru mesajul transmis, care ne ajută în corectarea unor astfel de abateri, şi ne cerem scuze pentru disconfortul creat, asigurându-vă că luăm toate măsurile pentru a preîntâmpina situaţiile de acest gen.