Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Validare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 76
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 26/02/23
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 102807, vă transmitem că pot exista diverse motive pentru care plata cu cardul bancar nu se realizează, situaţii clar prevăzute în standardele bancare, pentru a fi mai uşor călătorului să înțeleagă motivul unei tranzacţii refuzate, pe lângă mesajul “Tranzacţie refuzată” este afişat pe rândul următor şi motivul refuzului.

 

Câteva motive de refuz sunt:

 

Ø    Lipsă conexiune – este cea mai frecventă şi se întâmplă când semnalul GSM nu există în punctul respectiv;

Ø    Fonduri insuficiente (când călătorul nu are bani suficienţi în cont);

Ø    Card expirat (când cardul a fost expirat şi nu a fost înlocuit).

Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, STB S.A. a pus la dispoziţie mai multe modalităţi de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil, şi anume:

 

Ø  Aplicaţia 24Pay ce poate fi descărcată din AppStore pentru dispozitivele iOS, din Google Play Store pentru Android sau App Gallery pentru dispozitivele Huawei. Aceasta permite plata cu cardul bancar pentru toate titlurile de călătorie, la tarif integrat, prevăzute în noua ofertă tarifară ce se regăseşte pe site-ul http://www.stbsa.ro, la secţiunea “Plata călătoriei” – subsecţiunea “Tarife”.

Ø   Transmiterea unui SMS la numărul 7458 cu textul:

“C” pentru călătorii metropolitane;

“AB” pentru abonament valabil o zi  pe toate liniile metropolitane;

SMS-ul de comandă se transmite înainte de urcarea în mijlocul de transport. Valabilitatea călătoriei începe din momentul primirii mesajului de confirmare a plăţii.

Ø   Reîncărcarea online a cardului Activ Nominal prin accesarea paginii https://online.stbsa.ro/.

În termen de maximum 60 de minute de la data efectuării plăţii, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din reţeaua de transport.

 

Pentru preluarea efectivă a titlului de călătorie solicitat în platforma online este necesară validarea cardului Activ într-unul din mijloacele de transport de suprafață ale STB S.A., fără a apăsa niciunul dintre cele două butoane (tasta 1 sau tasta “I”).

 

Pentru alte întrebări sau informații vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 2, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00 - 15:00.

Numar Data Intrare 102807/23.01.2023
Numar Data Iesire 102807/16.02.2023