Ca urmare a sesizǎrii dumneavoastrǎ, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 102798/23.01.2023, în care reclamaţi nefuncţionarea sistemului de încălzire în tramvaiul liniei 1, în care ați călătorit în data de 20.01.2023, vă comunicăm următoarele:
Din verificările efectuate, s-a constatat că aspectul semnalat de dumneavoastră se confirmă. Conducătoarea tramvaiului a susţinut că, într-adevăr, a fost atenționată în timpul cursei de faptul că în salonul vehiculului nu este pornită căldura. Acest aspect a fost depistat la momentul respectiv când angajata în cauză a realizat că în urma unei manevre executate în mod neintenționat a atins butonul de oprire a instalației de căldură, situație ce a fost remediată imediat.
Sesizarea a fost consemnată în fişa personală de evaluare a angajatei, iar conducerea unităţii unde îşi desfăşoară activitatea a demarat procedura de cercetare disciplinară a acesteia pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu, urmând a fi sancționată conform prevederilor Regulamentului Intern.
Vă mulțumim pentru sprijinul acordat prin semnalarea acestui aspect.