Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102674/19.01.2023, vă comunicăm că aspectele semnalate au fost reținute în atenția noastră și vă asigurăm că facem tot ceea ce depinde de noi ȋn vederea ȋndeplinirii corespunzǎtoare a programului de transport public de cǎlǎtori, astfel încât să se mențină o prestație corespunzătoare față de călători.
Însă, cu toate că luăm permanent măsuri pentru încadrarea în graficele de circulație programate şi monitorizăm respectarea orelor de plecare de la capetele de linie, nu pot fi complet evitate situaţiile în care apar dereglări, ȋntrucȃt circulația mijloacelor de transport depinde în mod direct de condițiile de trafic (în special din zona Prelungirea Ghencea – Domnești) și, uneori, de apariția unor probleme tehnice la vehicule.
Legat de faptul că “au trecut vreo 10 autobuze de 381” , menționăm că unele linii, chiar dacă au traseu comun pe anumite tronsoane, asigură cu totul alte legături de transport și preiau fluxuri diferite de călători.
În plus, deosebirile dintre linii sunt susținute și de alți parametri de exploatare, cum ar fi lungimea traseului, durata de parcurs programată, numărul de stații și de vehicule distribuite, zone de conflict în trafic etc.
În ceea ce privește aplicația InfoTB, vă informăm că orice modificare a traseului (devieri/întârzieri etc.) este raportată atât în aplicație, în secțiunea ”Notificări”, cât și pe pagina oficială Twitter https://twitter.com/Clienti_stbsa.
Este posibil ca în unele zile să se desfășoare lucrări de mentenanță în aplicația InfoTB, motiv pentru care anumite funcționalități care furnizează date în timp real ar putea fi indisponibile.
Regretăm neplăcerile întâmpinate și vom continua să monitorizăm funcționarea liniei 122, luând în considerare aplicarea unor măsuri de adaptare a graficelor de circulație la situaţia din teren.