Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 25
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 11/02/23
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102266/10.01.2023, în care reclamaţi comportamentul unui vatman din linia 25, în data de 09.01.2023, vă comunicăm următoarele:

Sesizarea a fost analizată de către conducerea unității unde își desfășoară activitatea vatmanul reclamat. Convocat la audieri, pentru explicații, acesta a declarat că a efectuat toate stațiile de pe traseu și a respectat instrucțiunile de serviciu care reglementează acest aspect.

Într-adevăr, din verificarea datelor din sistemul de monitorizare a flotei STB S.A., a rezultat că în intervalul orar menționat de dumneavoastră, vehiculul a oprit în stație, unde a staționat de la 32 de secunde, timp suficient pentru urcarea și coborârea călătorilor aflați în perimetrul stației.

Am transmis atenționări conducerii unității care gestionează această linie să intensifice activitatea de control a modului în care angajații își respectă sarcinile de serviciu privind respectarea graficelor de circulație, precum și asupra modului de efectuare a stațiilor.

Numar Data Intrare 102266/10.01.2023
Numar Data Iesire 102266/02.02.2023