Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102079/04.01.2023, referitoare la comportamentul unui conducător de autobuz din linia 447B, în data de 03.01.2023, vă comunicăm următoarele:
Sesizarea a fost analizată de conducerea unităţii unde îşi desfăşoară activitatea angajatul reclamat. Convocat la audieri pentru explicaţii, acesta a infirmat aspectele sesizate şi a declarat că, în data menţionată, pe tot parcursul programului, nu a interacţionat şi nu a avut conflict cu vreun călător.
Angajatul nu înregistrează alte reclamaţii sau evenimente deosebite.
În lipsa unor dovezi concrete, care să probeze acuzele aduse şi, având în vedere că angajatul nu înregistrează alte abateri, a fost atenţionat asupra obligației de a avea un comportament civilizat față de călători și de a evita orice conflict cu aceștia, așa cum prevede Regulamentul Intern STB S.A.
Ȋn ședințele lunare de pregǎtire și instruire pe care le organizǎm cu conducǎtorii de vehicule, pe lȃngǎ problemele de strictǎ specialitate, abordǎm și aspecte legate de relaționarea cu publicul cǎlǎtor și de obligația adoptǎrii unui comportament civilizat ȋn timpul efectuǎrii programului de transport.
Vă asigurăm că acordăm atenție modului ȋn care conducătorii de vehicule ȋși ȋndeplinesc sarcinile de serviciu.