Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 102009/03.01.2023, referitoare la comportamentul unui vatman din linia 11, în data de 02.01.2023, vă comunicăm următoarele:
Sesizarea a fost analizată de conducerea unităţii unde îşi desfăşoară activitatea angajatul reclamat. Convocat la audieri pentru explicaţii, acesta a infirmat aspectele sesizate şi a declarat că, în data menţionată, pe tot parcursul programului, nu a interacţionat şi nu a avut conflict cu vreun călător.
Angajatul reclamat nu înregistrează alte reclamaţii sau evenimente deosebite și are efectuată vizita medicală anuală, care include obligatoriu și avizul psihologic, în data de 12.10.2022, fiind declarant apt de muncă.
În lipsa unor dovezi concrete, care să probeze acuzele aduse şi, având în vedere că angajatul nu înregistrează alte abateri, a fost atenţionat asupra obligației de a avea un comportament civilizat față de călători și de a evita orice conflict cu aceștia, așa cum prevede Regulamentul Intern STB S.A.
Cu toate acestea, apelăm și la înțelegerea călătorilor şi îi rugăm să evite, la rândul lor, orice manifestare generatoare de conflicte.
Ȋn ședințele lunare de pregǎtire și instruire pe care le organizǎm cu toți conducǎtorii de vehicule, pe lȃngǎ problemele de strictǎ specialitate, abordǎm și aspecte legate de relaționarea cu publicul cǎlǎtor și de obligația adoptǎrii unui comportament civilizat ȋn timpul efectuǎrii programului de transport.
Vă asigurăm că acordăm atenție modului ȋn care conducătorii de vehicule ȋși ȋndeplinesc sarcinile de serviciu.