Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 75455/28.12.2022, vă comunicăm că aspectele semnalate au fost reținute în atenția noastră și vă asigurăm că depunem toate eforturile și facem tot ceea ce depinde de noi ȋn vederea ȋndeplinirii corespunzǎtoare a programului de transport public de cǎlǎtori, astfel încât să se mențină o prestație corespunzătoare față de călători.
Astfel, cu toate că luăm permanent măsuri pentru încadrarea în graficele de circulație programate şi monitorizăm respectarea orelor de plecare de la capetele de linie, nu pot fi complet evitate situaţiile în care apar dereglări, ȋntrucȃt circulația mijloacelor de transport depinde în mod direct de condițiile de trafic și, uneori, de apariția unor probleme tehnice la vehicule,
Este adevărat că toți conducătorii de vehicule trebuie să respecte o planificare bine stabilită pentru linia pe care sunt repartizați să circule: ora de ieşire din garaj, de plecare în cursă de la capăt de linie, de sosire în stații, ora la care ajung la celălalt capăt de linie, precum și timpul necesar acordat pentru refacerea capacității de muncă, pauză de masă și alte necesități (față de care nu putem face abstracție, fiind stabilit cu respectarea prevederilor legale în vigoare). Doar că, așa cum menționam și mai sus, din motive obiective, apar decalaje față de graficul programat.
Vă mulțumim pentru mesajul transmis și vă asigurăm că suntem receptivi la toate mesajele pe care le primim și care ne ajută în activitatea pe care o desfășurăm.