Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 75453/28.12.2022, vă comunicăm că în urma verificărilor efectuate s-a constatat că la data de 12.11.2022, în autobuzul liniei 465, ora 10:40, nu ați prezentat titlu de călătorie valabil la momentul controlului (abonament expirat - valabilitate 26.09.2022 - 25.10.2022), motiv pentru care agentul constatator a emis cardul de suprataxă, a cărui contravaloare ați achitat-o pe loc.
Așa cum rezultă din istoricul cardului de transport cu seria xxxx8534, la data de 12.11.2022 - ora 11:03, se regăsește titlu de călătorie abonament 1 lună metropolitan cu valabilitatea 27.10.2022 - 28.11.2022 (reîncărcare la validator.)
Vă informăm că pentru preluarea efectivă a titlului de călătorie solicitat în platforma online este necesar să se valideze cardul în mijloacele de transport ale societății fără a apăsa vreunul dintre cele două butoane.
Precizăm că tranzacția de reîncărcare a cardului nu deduce călătoria (în cazul titlului de transport portofel electronic), pentru plata călătoriei fiind necesară validarea cardului.
Necunoașterea acestor informații nu vă exonerează de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul STB S.A. www.stbsa.ro.
Subliniem faptul că membrii echipelor de control sunt permanent instruiți cu privire la obligațiile ce le revin în relația cu publicul călător, să dea dovadă de moderație și tact, să aibă o atitudine bazată pe respect, astfel încât să preîntâmpine declanșarea unor situații neplăcute.
Totodată, activitatea acestora este constant monitorizată, iar dacă se dovedește că nu-și îndeplinesc sarcinile de serviciu sunt aplicate măsurile care se impun, conform Regulamentului Intern al STB SA.
Pentru orice alte nelămuriri sau informații suplimentare, ne puteți contacta la nr. de tel. 021.9391 – tasta 3, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00-15:00.