Ca urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 75274, vă transmitem că plata călătoriei este confirmată de mesajul “APROBAT”, afișat pe ecranul validatorului. Aprinderea succesivă a celor 4 leduri confirmă citirea corectă a datelor de pe card și inițierea tranzacției. În situația în care, din diferite motive, cum ar fi erori de comunicație, ecranul terminalului devine roșu și este afișat mesajul “DECLINAT”, tranzacția nu este aprobată, iar călătoria va trebui achitată prin alte modalități alternative.
Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, STB S.A. a pus la dispoziţie mai multe modalităţi de a intra în posesia unui titlu de călătorie valabil, şi anume:
Ø Aplicaţia 24Pay ce poate fi descărcată din AppStore pentru dispozitivele iOS, din Google Play Store pentru Android sau App Gallery pentru dispozitivele Huawei. Aceasta permite plata cu cardul bancar pentru toate titlurile de călătorie, la tarif integrat, prevăzute în noua ofertă tarifară ce se regăseşte pe site-ul http://www.stbsa.ro, la secţiunea “Plata călătoriei” – subsecţiunea “Tarife”.
Ø Transmiterea unui SMS la numărul 7458 cu textul:
“C” pentru călătorii metropolitane;
“AB” pentru abonament valabil o zi pe toate liniile metropolitane;
SMS-ul de comandă se transmite înainte de urcarea în mijlocul de transport. Valabilitatea călătoriei începe din momentul primirii mesajului de confirmare a plăţii.
Ø Reîncărcarea online a cardului activ nominal prin accesarea paginii http://www.online.stbsa.ro
Aceste informaţii se regăsesc afişate în interiorul mijloacelor de transport în comun, cât şi pe site-ul STB S.A. http://www.stbsa.ro, la rubrica “Plata călătoriei”, subsecţiunea “Validare şi consultare carduri”. Necunoaşterea acestor informaţii nu vă exonerează de plata amenzii.
Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391.