Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 75266/2022, în care semnalaţi nefuncţionarea instalaţiei de căldură din autobuzul cu nr. inventar 6590 din linia 173, în data de 21.12.2022, vă comunicăm următoarele:
Vehiculul menţionat a avut instalaţia de căldură nefuncţională la momentul respectiv, însă deficienţa a fost remediată la retragerea acestuia în autobază, fiind anunţată de conducătorul de autobuz, conform instrucţiunilor de serviciu.
Vă asigurăm de faptul că în cadrul programelor periodice de inspecție și mentenanță, serviciile specializate efectuează verificarea tehnică a vehiculelor și remedierea deficiențelor constatate, astfel încât vehiculele să asigure condiții optime de transport și să prezinte siguranță în trafic, conform normativelor din domeniu.
Cu toate acestea, pot exista și situații în care deficiențele de natură tehnică survin în timpul efectuării programului de lucru, acestea fiind remediate operativ, după ce au fost sesizate de personalul de conducere sau de unii dintre călătorii noștri.
Ne cerm scuze pentru acest inconvenient.