Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 75204/20.12.2023, privind timpul mare de așteptare în stație a tramvaielor de pe linia 25, în data de 19.12.2022, vă comunicăm următoarele:
În urma verificărilor efectuate în sistemul de monitorizare vehicule, s-a constatat că aspectul semnalat a fost cauzat de apariţia unor disfuncţionalităţi tehnice la mai multe tramvaie, astfel că intervalul programat de succedare a mijloacelor de transport nu a mai putut fi respectat.
În vederea prevenirii unor astfel de incidente, au fost dispuse măsuri suplimentare de întreţinere a parcului de tramvaie și de ȋmbunǎtǎțire a operațiunilor de ȋnlocuire a vehiculelor cu deficiențe tehnice.
Menționăm că STB S.A., în calitate de operator intern, prestează serviciul de transport public de călători în regiunea București – Ilfov conform Programului de Transport atribuit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov, asociație care are calitatea de autoritate tutelară.
Ca atare, aspectele legate de planificarea și repartizarea numărului de vehicule pe linii, programele de circulație și intervalele de succedare sunt de competența TPBI (https://tpbi.ro/contact/#leformx-12).
Regretăm situația descrisă și vă asigurăm că există o preocupare constantă cu privire la respectarea orelor de plecare de la capetele de linie, doar că pe traseu apar și situații neprevăzute care dereglează graficul de circulație planificat.