Ca urmare a sesizǎrilor dumneavoastrǎ, conexate şi înregistrate la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 74998/15.12.2022, privind timpul mare de aşteptare în staţia “Teatrul Metropolis” a unui autobuz din linia 135, în zilele de 14, 15 şi 16 decembrie 2022, vă comunicăm următoarele:
Verificările efectuate în aplicaţia de monitorizare a vehiculelor STB S.A. pentru data de 14.12.2022 au evidenţiat faptul că dereglarea sesizată a fost cauzată de lipsa din traseu a două autobuze, retrase din motive tehnice de la ora 14:10, respectiv 15:30 până la sfârşitul programului, ceea ce a determinat o creştere a duratei de aşteptare în staţii.
În data de 15.12.2022, programul de circulaţie a fost cauzată de condiţiile de trafic dificil de pe traseu, care au produs întârzieri de 20-30 de minute pe fiecare semicursă.
În data de 16.12.2022, s-au înregistrat probleme tehnice la trei autobuze, care nu au putut fi scoase pe traseu în intervale orare diferite, ceea ce a impus o redirijare a autobuzelor la capetele de linie şi modificarea intervalelor de succedare între autobuze.
STB S.A. ia măsuri pentru încadrarea în graficele de circulaţie, prin monitorizarea respectării orelor de plecare de la capetele de linie, existând însă şi situaţii în care apar dereglări ale programelor de circulaţie, cauzate de probleme de natură tehnică sau de condiţiile de trafic dificil de pe trasee.
Vă asigurăm că toţi conducătorii de autobuz repartizaţi pe linia 135 sunt instruiţi în privinţa obligaţiei de a respecta programul de circulaţie, iar conducerea unităţii care gestionează această linie monitorizează modul în care angajaţii îşi îndeplinesc sarcinile de serviciu.