Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 74695, vă transmitem că plata călătoriei prin aplicația 24Pay trebuie realizată înainte de a urca în mijloacele de transport public. Călătorul are obligația să prezinte la solicitarea corpului de control, titlul de călătorie în termenul de valabilitate și codul QR generat după activarea acestuia pe aplicația mobilă, din secțiunea „Istoric”.
Această atenționare este menită să excludă disconfortul călătorilor în orice situație. Din păcate, călătorii doresc să valideze sau să achiziționeze la vederea corpului de control, motiv pentru care intenția de validare/procurare a titlului de transport este suprapusă cu începerea controlului.
Călătoria poate fi achitată prin modalități alternative. Prin urmare, pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, STB S.A. a pus la dispoziţia călătorilor mai multe modalităţi de achiziţionare a unui titlu de călătorie valabil, şi anume:
► Prin SMS la numărul 7458, direct de pe dispozitivul mobil, cu condiția ca utilizatorul să efectueze plata înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun;
► cu cardul activ (nominal sau nenominal), care se achiziționează de la centrele de vânzare ale STB S.A.
► online – pe site-ul STB S.A. http://www.stbsa.ro.
Necunoașterea acestor informații nu exonerează pe nimeni de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul STB S.A http://www.stbsa.ro, la secțiunea „Plata călătoriei”.
Pentru recuperarea sumei plătite la achiziționarea titlului de călătorie “suprataxă”, există posibilitatea de a vă adresa instanței de judecată.