Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 74639/08.12.2022, vă comunicăm că la data menționată, în intervalul orar reclamat, din cauza defectării a două vagoane, precum și a condițiilor de trafic, orele de plecare a tramvaielor liniei 32 de la capăt de linie, cât și cele de sosire în stații, nu au mai putut fi respectate.
Pentru a vedea în timp real vehiculele pe hartă, precum și orele de sosire în stații, venim în sprijinul călătorilor și vă recomandăm să utilizați aplicația InfoTB, aceasta putând fi folosită atât pe dispozitivele Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.stbsa, cât și pe cele iOS - https://itunes.apple.com/ro/app/info-stb/id1454773234.
Menționăm că STB S.A., în calitate de operator intern, prestează serviciul de transport public de călători în regiunea București – Ilfov conform Programului de Transport atribuit de Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov, asociație care are calitatea de autoritate tutelară.
Ca atare, aspectele legate de planificarea și repartizarea numărului de vehicule pe linii, programele de circulație și intervalele de succedare sunt de competența T.P.B.I. (https://tpbi.ro/contact/).
Vă mulțumim pentru înțelegere!