Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 74586, vă comunicăm că în urma verificărilor efectuate, s-a constatat că la ora la care vehiculul s-a aflat în zona Podului Grozăvești (15:07:39 – 15:10:56) nu au existat probleme de comunicație.
Plata călătoriei este confirmată de mesajul „APROBAT”, afişat pe ecranul verde al validatorului. Aprinderea succesivă a celor 4 leduri ale validatorului confirmă citirea corectă a datelor de pe card şi iniţierea tranzacţiei. În situația în care, din diferite motive, cum ar fi erori de comunicație, ecranul terminalului devine roşu şi este afişat mesajul „DECLINAT” sau „TRANZACŢIE REFUZATĂ”, călătoria trebuie achitată prin modalităţi alternative.
Pentru a asigura posibilitatea achitării taxei de călătorie, STB S.A. a pus la dispoziţia călătorilor mai multe modalităţi de achiziţionare a unui titlu de călătorie valabil, şi anume:
► Prin SMS la numărul 7458, direct de pe dispozitivul mobil, cu condiția ca utilizatorul să efectueze plata înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun;
► Prin intermediul aplicației 24Pay, instalată pe device-ul personal (nu necesită deținerea unui card de transport), cu condiția ca utilizatorul să efectueze plata înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun;
► cu cardul activ (nominal sau nenominal), care se achiziționează de la centrele de vânzare ale STB S.A.
► online – pe site-ul STB S.A. http://www.stbsa.ro.
Necunoașterea acestor informații nu exonerează pe nimeni de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul STB S.A http://www.stbsa.ro, la secțiunea „Plata călătoriei”.