Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Casieri centre vanzare
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 04/04/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră privind comportamentul inadecvat al casierei de la Centrul de Emitere și Reîncărcare Carduri Bld. Metalurgiei, cap de linie 313, în data de 18.02.2022, vă aducem la cunoștință că au fost luate măsuri de reinstruire a angajatei reclamate cu privire la obligațiile ce îi revin în relația cu publicul călător.

Vă asigurăm că nu tolerăm sub nicio formă abateri de genul celei reclamate. Societatea are în atenție astfel de comportamente, care produc neplăceri cetățenilor și afectează imaginea STB.

Activitatea casierei va fi monitorizată în continuare pentru a ne asigura că și-a însușit observațiile. În situația în care vom constata că nu își respectă sarcinile și dispozițiile de serviciu, vor fi aplicate măsurile ce se impun conform Regulamentului Intern.

Vă mulțumim pentru încrederea acordată prin comunicarea aspectelor semnalate și vă asigurăm că această sesizare va duce la îmbunătățirea calității serviciilor oferite de către instituția noastră.

Pentru alte informații ne puteți contacta la nr. de telefon 021.9391.

Numar Data Intrare 62198/02.03.2022
Numar Data Iesire 62198/2022